FAQ

Nakupovanie a objednávky

Musím si založiť konto pred nákupom?
Nie, nie je to potrebné. Stačí vyplniť poštové údaje potrebné pre doručenie tovaru.

Ako zistím, či je tovar skladom?
Na podstránke produktu je potrebné si všimnúť parameter "Dostupnosť". Tovar na sklade posielame maximálne na tretí deň po dni, v ktorom bol tovar objednaný. Tovar v predpredaji posielame až po jeho obdŕžaní od dodávateľa a taktiež aj tovar, ktorý sa vypredal.

Ako si vložím produkt do košíka?
Stlačením funkcie "Do košíka" vložíte produkt do košíka. Úspešné vloženie do košíka potvrdí textová správa.

Aký je priebeh objednávky?
V košíku nájdete vybraté produkty. Pri objednávke vyplníte poštové údaje, vyberiete spôsob doručenia a platby a pred potvrdením si objednávku skontrolujete v rekapitulácii. O úspešnom dokončení objednávky budete informovaný emailom.

Ako zistím aktuálny stav objednávky?
Ak sa prihlásite do svojho konta kliknite na možnosť "História mojich objednávok". O každej zmene stavu Vašej objednávky ste informovaný prostredníctvom emailu.

Ako môžem zmeniť objednávku?
Ak sa po prihlásení do svojho konta dostanete do sekcie "História mojich objednávok" a kliknete na ikonku zatočenej zelenej šípky na pravej strane pri Vašej objednávke ste presmerovaný na stránku cez ktorú máte možnosť zmeniť svoju objednávku. Objednávka sa dá zmeniť až do času, kým ju nezašleme.

Ako môžem zrušiť objednávku?
Objednávku môžete zrušiť emailom na office@vitalcity.sk, alebo na čísle +421 948 684 774. Objednávku však nie je možné zrušiť po odoslaní produktu.

Môžem objednať tovar aj e-mailom alebo telefonicky?
Tovar si môžete objednať aj emailom na office@vitalcity.sk, alebo na čísle +421 948 684 774.

Ako mám použiť kupón na zľavu?
Ak ste si vybrali tovar a dali ho "Do košíka" je potrebne vojsť do "Nákupného košíka" (horná časť stránky). Pod rozpisom objednaných tovarov stačí zakliknúť možnosť "Vlastním zľavový kupón" a následne vložiť jeho kód. Kliknete na tlačidlo "Pokladňa" a po vyplnení požadovaných údajov sa v sumári uplatní Vaša zľava.

Čo, ak si objednám viac produktov a nie všetky sú skladom?
Objednávku posielame kompletizovanú, ako bola vytvorená. Ak chcete niektorú položku dostať skôr, napíšte nám email na office@vitalcity.sk, alebo zavolajte na +421 948 684 774.

Čo robiť, ak mi tovar stále neprišiel?
Skontrolujte si stav objednávky vo svojom konte v záložke "História mojich objednávok". Odoslanie zásielky Vám potvrdíme emailom. Ak bola zásielka odoslaná a neprišla v predpokladanom čase, kontaktujte nás emailom na office@vitalcity.sk, alebo zavolajte na číslo +421 948 684 774.

Ako získam zľavy a kupóny?
Prihláste sa do nášho newslettra, prípadne nás sledujte na Facebooku, alebo našom blogu a získajte zľavové kupóny a darčeky. Pravidelných zákazníkov odmeníme aj VIP štatútom. Nakupujú u nás ešte výhodnejšie.

Čo robiť, ak sa vyskytol sa technický problém?
V prípade akýkoľvek technických problémov počas nákupu alebo kdekoľvek na stránke nás kontaktujte na office@vitalcity.sk, aby sme ich mohli včas vyriešiť a odstrániť.

 

Poštovné a doprava

Aké sú spôsoby doručenia a koľko zaplatím za poštovné?
Tovar posielame prostredníctvom Slovenskej pošty, prípadne kuriérom. Formu doručenia si zvolíte pri potvrdení objednávky. Ceny dopravy sú uvedené v našom cenníku.

Účtujete si aj iné poplatky za doručenie?
Všetky uvedené ceny za prepravu sú konečné a neúčtujeme si žiadne ďalšie poplatky za poštovné ani balné.

Môžem poslať balík aj na inú adresu?
Áno, pri vypĺňaní údajov v "Podrobnosti o dodaní" stačí vyplniť poštové údaje.

Môžem sledovať, kde sa nachádza môj balík?
Aktuálny stav zásielok poslaných Slovenskou poštou je možné sledovať na stránke www.posta.sk. Zásielky zaslané kuriérom môžete sledovať na www.ups.com.

Doručujete objednávky aj do zahraničia?
Áno, momentálne doručujeme do všetkých krajín Európskej únie. Pri vypĺňaní údajov v časti "Podrobnosti o dodaní" stačí vyplniť zahraničné poštové údaje. Budeme Vás kontaktovať ohľadne poštovného.

Môžem poslať objednávku zo Slovenska aj na zahraničnú adresu?
Áno. Pri vypĺňaní údajov stačí vyplniť zahraničné poštové údaje. Budeme Vás kontaktovať ohľadne poštovného.

 

Platba

Ako môžem zaplatiť za tovar?
Momentálne za tovar môžete zaplatiť prevodom na účet, platobnou kartou alebo prostredníctvom dobierky.

Akceptujete platby platobnou kartou?
Áno, za objednávku môžete zaplatiť platobnými kartami Visa, Visa Elektron, Maestro, MasterCard, DinersClub.

Aké je číslo vášho bankového účtu?
peňažný ústav: Tatrabanka, a.s.
IBAN: SK86 1100 0000 0029 2790 4768
SWIFT/BIC: TATRSKBX

Akú mám garanciu vrátenia peňazí?
Ak vrátite nepoužitý tovar do 7 dní, peniaze Vám vrátime v plnej výške.

 

Záruka, vrátenie tovaru a reklamácie

Akú mám záruku na tovar?
V zmysle novely Občianskeho zákonníka č. 150/2004, je na každý tovar poskytnutá záruka 24 mesiacov. Plynúť začína dňom prevzatia tovaru na pošte, alebo doručením prepravnou spoločnosťou.

Ako a dokedy môžem vymeniť zakúpený tovar?
Stačí nás kontaktovať na office@vitalcity.sk.

Ako môžem vrátiť zakúpený tovar?
Tovar je nutné vrátiť v pôvodnom obale, nepoužitý a v pôvodnom stave. Bez udania dôvodu ho môžete vrátiť v lehote 7 pracovných dní od prevzatia tovaru. Zašlite nám Formulár na odstupenie od zmluvy prostredníctvom emailu (oskenovaný dokument, office@vitalcity.sk) a tovar odošlite na adresu:
PROGRESSTAV, s.r.o., Košice
Kremnická 54,
040 11 Košice
Slovenská republika

Riaďte sa Poučením k odstúpeniu od zmluvy.

Aký je postup pri reklamácii tovaru?
Na všetky produkty zakúpené v našom internetovom obchode sa vzťahujú obchodné a reklamačné podmienky. Každý tovar pred odoslaním vizuálne skontrolujeme. Poškodenie, alebo nekompletnosť zásielky nám oznámte čo najskôr po doručení.

Ako zistím aktuálny stav reklamácie?
Pre zistenie reklamácie je potrebné prihlásiť sa do svojho konta a kliknúť na odkaz „Reklamácie“.

Každú reklamáciu prosím oznámte na zákazníckej podpore na office@vitalcity.sk alebo +421 948 684 774.

Pri reklamovaní tovaru je nutné závadu zdokumentovať. Popis a fotky závady nám pošlite na office@vitalcity.sk. Aby sa predišlo poškodeniu pri doručení, tovar dostatočne zabaľte. Spolu s kópiou faktúry nám ho pošlite na adresu:
PROGRESSTAV, s.r.o., Košice
Kremnická 54,
040 11 Košice
Slovenská republika

Zásielky nám prosíme neposielajte na dobierku. Reklamácie, výmeny aj vrátenie tovaru môžeme riešiť až po prijatí tovaru a riadnom začatí reklamačného konania.

VitalCity.sk, Kremnická 54, 04011, Košice, t: 0917 740 872 (od 10:00 do 18:00), e: office@vitalcity.sk